Onderwerp afdrukken
mcMMO grote update. (deel 1)
Remco
Kort geleden heeft mcMMO een grote update gekregen nadat de maker van de plugin weer aan het werk is gegaan met zijn plugin. Tot op heden werd die enkel geüpdate om het te laten werken op nieuwe MC versies, en voor kleinere bug fixes.

Maar toen de maker van de plugin de code van de plugin zag, was het eerste wat hij zei: "This plugin is going get a huge recode." oftewel "Deze plugin gaat een hele grote her-codering krijgen."

Ik heb besloten om dit te verdelen in meerdere topics.
Blocks & mobs zijn toegevoegd aan mcMMO:
- "Coral(Blocks)" deze geven XP in Mining.
- "Coral(Plants)" deze geven XP in Herbalism.
- "Blue Ice" deze geven XP in Mining.
- "Dolphins" deze geven XP in Swords, Unarmed, Axes, en Archery.

Enkele skill abilities zijn hernoemd:
- "Sword's Bleed" heet nu "Rapture",
- "Excavation Treasure Hunter" heet nu "Archaeology",
- "Woodcutting's Double Drop" heet nu "Harvest Lumber".

Volgende bug fixes:
- "Tridents" kills worden niet meer gemarkeerd als "Unarmed" XP,
- "/inspect <speler>" werkt nu ook op offline spelers,
- Wanneer je een boom stripped krijg je niet meer de "Ready your axe" tekst,
- Wanneer je een mob hebt aangevallen maar vervolgens verdrinkt, kreeg je geen XP.

Verder nog:
- Enkele berichten van mcMMO zijn veranderd; ze hebben een nieuwe lay-out en zijn vertaald. De skill namen zelf en skill abilities worden echter niet vertaald. Die laten we origineel (meer worden er vertaald binnenkort).
- "/mcstats" zijn nu verdeeld in 3 categorieën: "Verzamel" "Gevecht" en "Overige" vaardigheden. Daarnaast zie je nu ook je bestaande XP, en ernaast wat nodig is voor het volgende level.

En als laatste:
Het volgende deel van de "mcMMO grote update" gaat over het Ranksysteem dat is toegevoegd maar omdat ik er weinig van weet op dit moment, kan ik er niet meer over kwijt dan dat het is toegevoegd.
Energy drink en Fernandes are the keyyyy

Spring naar forum: